05.00 👀 Terug naar Panama

19 augustus 2019 - Boquete, Panama

Om 05.00 uur ging de wekker! Was best vroeg. Douchen, aankleden, spullen pakken en naar de bus lopen, het is nog droog. Niet lang, want bij de bushalte aangekomen ging de hemel weer helemaal open, het went😃. Wachten op de bus, gelukkig waren wij één van de eerste halte zodat er genoeg plek was en wij konden zitten, zou er niet aan moeten de ken om te moeten staan met al die bochten door de berg heen. De natuur is werkelijk prachtig in Costa Rica ik kon helaas geen foto’s maken van de prachtige jungle want we zaten in de bus en waar wij zaten was ietwat anders qua natuur. Ook mooi maar anders. De rit naar de grens van Costa Rica duurde ongeveer tweeëneenhalf uur met 2 x een overstap. Het was prima te doen en een geweldig leuke ervaring met zijn tweetjes.

Bij de grensovergang verliep alles soepel zowel aan de kant van Costa Rica als de Panamese kant.

Oscar zou ons oppikken, dat duurde best even en als we met de (hele grote familie) bus waren gegaan waren we al thuis geweest, maar het idee was zooooo lief, dus gewoon maar wachten in de felle zon voor zo lang die schijnt vandaag.

Op de terug weg door naar David waar we naar de kalkfabriek van Oscar zijn vader zijn gegaan. Kennis gemaakt met Oscar zijn vader en een Speedy Gonzales tour van Oscar door de fabriek gekregen. Super super leuk. Vanuit David door naar Boquete, inmiddels kwam er weer een hoop regen uit de hemel😂, eerst lekker gaan lunchen bij  Sugar and Spice, alles vers en biologisch. Daar kwamen we de werkgeefster van Charlotte tegen ook zo leuk om die te ontmoeten. Na de lunch even om pilletjes voor de darmen das wel echt nodig😁. Thuisgekomen genoten van de regen buiten en de gezelligheid van Charlotte en Oscar, ze zijn super!

Samen met Charlotte mijn reis verder uitgestippeld en die wordt deze week weer super leuk en vol!