Jetlag

14 augustus 2019 - Panama City, Panama

Terug in mijn hotel was ik toch wel een beetje tja hoe zal ik het neerzetten “gaar” is misschien wel het juiste woord. Echt veel heb ik niet gedaan vandaag het was ontbijten (dat heb ik zittend gedaan) met de taxi naar het vertrek punt van hop on hop off nog geen 3 minuten van het hotel (zittend), zittend wachtend op de hop on hop off bus, zitten in de hop on hop off bus, en toen een paar uur geslenterd waar na ik weer een uurtje kon zitten in de bus en wel 7 minuten moest lopen naar het hotel. Enfin het was hoe dan ook pittig, pittig omdat ik bijna de hele nacht wakker heb gelegen en dat nekt je na een toch lange dag ervoor (06.00 uur opgestaan en 20 uur op daarna drie uur geslapen. Maar eerlijk is eerlijk ik heb vakantie dus niet zeuren, maar toch ik voel het wel, ik ben tenslotte een vuufenvuuftig plusser! Ik zou vanavond in het hotel eten, de plek waar het hotel staat heeft in de buurt niet zo ontzettend veel mogelijkheden ( Burger King, Thais, en nog een paar zaakjes) om te gaan eten en ik ben te lui om te gaan zoeken waar ik wil gaan eten en dan is het hotel toch wel een uitkomst. Helaas ik weet niet wat ze serveren! Nog even met Charlotte en met mijn onbestorven weduwe contact gehad en tegen Charlotte gezegd dat ik toch even een klein power napje ging doen en daarna zou gaan eten. Om 22.15 uur werd ik wakker en was de keuken al dicht. Lekker gaan douchen en weer onder de wol.

Tot 02.50 uur toen begon mijn dag weer🙄. Echt dit had ik totaal niet verwacht, een jetlag van de heen vlucht das toch echt weer iets wat mij overkomt😩, maar het is wat het is en ik hoop dat ik dan vanavond toch echt een keertje slaap. Het was weer een hele hele lange dag, maar wel één met wat bijzonderheden😉.