Koffie plantage & naar het strand !

21 augustus 2019 - Palo Grande, Panama

Mijn nachten zijn in 1 woord verschrikkelijk ik voel me inmiddels na 10 dagen best een wrak, al heb ik 1 super nacht gehad in 1 week, das weer over helaas, ik val gewoon super goed in slaap, wat vroeg maar ja als je weinig slaapt dan vallen je ogen ook vroeger dicht. En s’ nachts word ik wakker en kan echt niet meer in slaap komen, dus de wallen zijn zichtbaar, ben wat emotioneel op zijn tijd en word ook een beetje boos op mijn zelf. En geloof me dat ik nog steeds van alles probeer, ontspannings oefeningen, meditatie muziek, schaapjes tellen, van 100 naar 1 ipv 1 naar 100 (tip gekregen), lezen, Netflix kijken, spelletje op mijn gsm en tuurlijk weet ik dat dat niet de oplossing is maar ja je probeert van alles. Het zal ook wel een keertje goed komen, daar ga ik gewoon van uit. Maar vandaag gaan we 2 nachtjes naar het strand naar het appartement van Oscar zijn vader.We hebben er alle drie ongelooflijk veel zin in en Charlotte en ik zijn toch wel erg gek op de zee dus kunnen we bijna niet wachten.

Maar eerst hebben we een VIP rondleiding op de koffie plantage Janson waar Bagel & Beans hun koffie bonen kopen.

Zoals veel dingen in het leven moet je je soms over geven aan “ los laten” niet altijd makkelijk maar als je in een andere cultuur terecht komt is het beter om alles gewoon over je heen te laten komen zoals het komt, het komt altijd op zijn pootjes terecht. Zo ook TIJD! Om 10.00 uur begon onze VIP tour

1. Marianne/mams:
    24 augustus 2019
    Inmiddels heb je al de helft van je reis achter de rug,
    Wat jammer dat je zo slecht slaapt !
    Natuurlijk word je daar moe van!
    Je ervaart zo wel het leven en de sfeer dat Charlotte inmiddels al enkele jaren met jong gemak aantrekt!
    Het doet je het nodige merk ik en krijgt nogal veel indrukken met daarnaast weinig slaap en daardoor ook te weinig weerstand
    Dat geeft op een mens behoorlijk wat emoties...
    Maar, sterk als altijd, herpak je je weer en weet dat deze bijzondere reis een van de mooiste herinnering zal zijn,
    Liefs x