Pavones, Costa Rica dag 2

18 augustus 2019 - Pavones, Costa Rica

Yessssss na een week vannacht meer dan 10 uur geslapen! Heerlijk😊.

Het regent zoals ook gisteren, eergisteren en de dag daarvoor en daarvoor en daarvoor. Maar het mag de pret echt niet drukken, de temperatuur is ‘warm’ en ik wist het van te voren. Er zijn echt wel uurtjes zonder regen, maar niet zo veel. We wilden een lange strandwandeling maken en begonnen enthousiast dat was van korte duur want het begon zachtjes te regenen en ineens kwam het met bakken uit de hemel, einde wandeling! Terug naar de kamer en maar een filmpje kijken, daarna zijn we alsnog een stuk gaan wandelen. Op zondag is bijna alles dicht! We zitten ook niet in een dorp maar in een surf oord wat nu net toevallig redelijk uitgestorven is 😂. Het is bijna winter en het water is vlak het ziet er hier allemaal wat verlaten uit, maar toch heeft het iets magisch vind ik. Om iets te eten wordt best een uitdaging dus zijn we gewoon maar gaan lopen en hoopte we op een restaurantje dat open was. Gevonden! En het was nog super goed ook, verse vis uit de zee die middag gevangen, super salade met zalige verse dressing die ik ze heb zien maken en grote panacones, een biertje erbij en samen genoten van deze super verse heerlijke maaltijd.

De dag was weer om, in het donker terug naar ons stekkie, samen nog een film proberen te kijken maar we vielen snel in slaap😴.

Morgenochtend gaat de wekker om 05.00 uur!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Brigitte:
    20 augustus 2019
    Leuk om te lezen Inge, zijn we er toch een beetje bij
    😘